понеділок, 26 листопада 2007 р.

Сюжет сьомий


10 коментарів:

КіШечка сказав...

дуже важко визнати свою вину. Щиро сказати, що я не правий.А ще складніше змінити себе на краще...

Галина Викторовна Белоногина сказав...

К сожалению, многие говорят слова извинения, не понимая, а в чем они виноваты, и виноваты ли вообще, так просто, по привычке, т.е. неискренне. Чтобы человек осознал свою вину, нужно время. А часто говорят "прости" чисто механически...
Да и о помощи просят часто...

annochkatv сказав...

ЗАКОН СЕНСУ ЖИТТЯ. Ми приходимо з порожнечі, намагаючись знайти сенс життя, і знову йдемо в порожнечу. У кожної людини свій сенс життя, який може мінятися на різних життєвих етапах. У чому полягає сенс життя – прагнути до чого-небудь або просто жити? Адже прагнучи до чого-небудь, ми вимушені випустити з поля зору саме життя. Можливо, найголовніший сенс життя – саме життя.

Юля сказав...

Сьогодні попросила вибачення у однієї людини .. моя провина 100 %, хоч конфлікт розпочався саме з неї.. але зловива на думці.. наскільки важко буває сказати то слово "Вибач"

Мосичка любимая сказав...

Я згодна з цим твердженням,адже це мабуть і є ті трих слова,які найвачже сказати.Тому,що перед тим,як їх сказати потрібно обдумати своє рішення!

Алекса сказав...

да
очень трудно иногда просить прощение но если человека любиш и то попросиш и если он тебя тоже любит то простит!

маша сказав...

Кому сложно, а кому не очень. Есть разные люди, с разными взглядами на жизнь, характерами. Для некоторых эти слова - пустой звук, поэтому их легко говорить. Некоторым, просто не хватает смелости признаться себе, не говоря уже о других, даже любимых.

Kartel'ka сказав...

Может быть кому-то и трудно...мне нет...)
так как о помощи я никогда не прошу...и всегда у меня просят извинение...а не я...и так как что такое любовь я не знаю...я не произношу эту фразу

LeeLooo сказав...

Прікольна картінка)))))))))

LeeLooo сказав...

Прікольна картінка)))